Monday, November 21, 2011

aaaakuuuu !!

O0oooo la... hee ^^'

Kaunseling?! ha a..tu dio...bidang pengajian ku...dah 3, 1/2 tahun dah belajar..lame an..so skrg nie tinggal lg 1 sem je...dah nk habis belajar sudah..sem yg 1 last nie pon dh kuar buat intership kt luar ( pegi sekolah..wow..cm mne la nt an)..nk p kt mne pon xtahu lagi nie..
 
 ceh ceh....bangga an jadi kaunselor...lalalaa..wink2
 
lectr mintak pilih sendiri sekolah tp smpai skrg x pilih2 lagi sekolah mne yg aku nak pegi..nk pegi jauh2 sgt teringat t'jawab dan amanah org kt aku..so myb pilih yg dekat2 cini ajelah..hee :D (syg kolej la katekan..)
 
Mula2 aritu..ambik kursus kaunseling nie pon sbb tgk kaunselor kt sekolah..cam best je..aktif ! suke angat tgk..kih3...jd nk la ikot jejak langkah mau jadi kaunselor jgk...Bila dh masuk belajar..and skrg buat praktikum..

huh !! cabaran seorang kaunselor nie amatlah berat sebenarnya..kite harus mendengar segala luahan orang..dan as a kaunselor aku kena la bantu mereka atasi masalah yang mereka hadapi..

kadang2..masalah yang org tu bawak..o0psss ! ade kaitan ng aku la plk..tp..dlm profesional seorang kaunselor..perasaan cam tu harus dielakkan..nt bukan sesi kaunseling..sesi lauh meluah perasaan lak kang..hahaha..bahaya tu..

alamak..!!!..ish ish ishhhh... terpesong dh..aku nk buat resume nie !! aigo0o..p update blog lak...ok lah..i p buat keje dulu eh..nt i sambung balik...esk nk kena hntr nie...(adduuuuiii kantoi..esk nk kena hntr hari nie baru nk buat..hee :D) 

okey2..see u later...i will continue my story kt atas nt..bye2 !! (~_^)

No comments:

Post a Comment