Sunday, January 27, 2013

dah jadi salah 1 kenangan aku

Assalamualaikum...

Apa khabar semua, harap sentiasa sihat k..jaga kesihatan elok2, nt apa2 pun kite boleh buat tp jgn lupa syukur dan terima kasih kt DIA jd buat apa yg DIA suruh dan jgn sesekali buat apa yang dia larang k.. Selamat Beramal..untuk ingatan diri sendiri jgk.

Ermm..part yg jd kenangan ni sebenarnya sal my fon ni haa..dah ilang..waaa, cedihnya. Dah lama dah sy guna fon tu..dah nk masuk tahun ke 4. Beli plk ng duit sendiri, duit pokej time bljr dulu. Ini kes coz i kuar p kedai la hari rabu hari tu sblm dtg PJ. Nak bwk makanan ckt la bg kt pak cik pak cik kt PJ ni. Asalnya mmg dah xnak kuar dh tp xkan nk p tngan kosong je an..so kuar jgk la beli. Sebenarnya sy pun x pasti sy bwk fon ke x..rasa cm bwk..tp sy xtahu bila masa lak sy ambik fon entah. 

Dekat kedai beli baulu tu merupakan perhentian pertama bila smpai kedai tu..sy rasa mgkn jatuh kt situ la kot. Sy dh balik umh bru ingt fon. Tp kt pasar tu dh ingt..sy rasa cm x bwk..so bajet fon tu ada kt umah la. Bila balik umh x hirau fon lg..lepas tu bru ingt..mintak ma tefon tp ma kata operator jawab..soooooo apa lagi mgkn dh jd arwah la kot fon tu.

Sanggup plk sy pegi balik kedai semata2 nk cari fon tu..syg wooo..3 thun dh guna dia. Dgn x bwk lesennya, duitnya sy redah je p kedai..ingt nk cari dekat2 je tp xda..terus la p kedai baulu, tp dh tutop. Ok fine..xda rezeki aku..tp aku pusing lagi nk cr fon tu mna tahu kot2 tercicir ke kan, Xda jgk..huk3.

 ni la fon ucuk2 i..haaa rindunya kt dia :((

Malam tu plk aku nk naik p PJ ni, fon lak xda..cm mne abg aku nk ambik..kol5.30 am cm tu la kot sy dh smpai kt hentian putra..adoi..cm mana ni. Aku jalan je terus p public fon nk tefon abg..call dia, dia kata dia dah ada..huh! Alhamdulillah..dah tunggu rupanye..bagus betol abg aku ni..walaupun selalu gaduh..hahaaa. Pantang jumpa..mst nk gdauh punye lah..aish, sabor jelah an.

Jadi sampai hari ni sy belum ada tefon ag..risau takot org KPM or SPP call je utk interview or apa2 info nk bgthu ke an. Dah 5 hari sy xda fon..uhuuu. Melepak dulu la umh abg aku ni sementara kamera aku siap repair. Kazen dah dtg nk ambik smlm tp cm mls ag nk p..nk beli fon dulu, nt apa2 susah lak nk berhubung ng abg. Janji ng dia esok, xtahu la blh p ke x esok bangi..tengok keadaan. Dah lepas rindu kt bdk ucuk zarah smlm..rindu sgt kt bdk tu..sy ni mmg suka bdk..ma kata mmg pun, dr kecik ag..pastu suka mandikan bdk2 ni..pakai bedak, bju bru..hahaa, kelakar je..tp sius la..best main ng bdk2..suka3.

Okeh! sampai sini je dulu..nt i bebel lg kt cini eh..take care!

Wassalam..

No comments:

Post a Comment