Sunday, January 8, 2012

Tawakal...

ololoo..comel je an...

erm..malam nie aku exam first paper Etika Perguruan...nak kata x boleh jawab, aku jawab je cuma x tahu betol ke x je... Soalan objektif die agak susah, first aku jawab okey la..tinggal 30 minit ag masa nak tamat, aku chek la balik..erm..banyak plk aku rasa salah jawapan aku buat..so ada la yg aku padam and buat jawapan yang baru..biasalah, kalau aku buat cm tu..ermmm..entah la..tp aku doa sangat2 kt Dia moga di beri aku peluang menjawab dgn jawapan yang tepat, InsyaALLAH, Dia Maha Mendengar dan Maha Mengetahui mana yang terbaik utk setiap hambaNya...

Pic yg kt atas tu adik ucuk aku la yg bagi...(walaupun bdk tu wangi tetap nk panggil ucuk jgk..lalala, lau baca jgn marah eh dik ucuk). Time tu aku post status kt FB...duk sorang2 nie mcm2 aku fikir..entah ape2 je an..kih3, bdk ucuk nie terlihat la kot post aku tu..hehee..jadi, adik aku nie bg pic nie haa..comel an..thanks sis..bdk ucuk nie berjaya buat kakak die tersenyum (^_^). Tawakal is the best way yang kite leh buat..insyaALLAH, ALLAH akan membantu setiap hambaNya yg sentiasa memohon dan selalu ingat padaNya...aku akan sematkan Sang Pencipta dalam jiwa, hati dan sanubari aku..insyaALLAH !! Amin...

heee...sebelum exam tu, aku de mesej2 ng abg long aku nih..ckp la kt die aku nk exam jap ag..haa panjang berjela la jgk die bagi..dia ckp "jawab molek la, insyaALLAH buleh, doa banyak2 gitu..mintak ALLAH tulo, lepas maghrib bt maya hajat gitu (versi klate ni..harap2 leh faham la ye..kih3..)" itu la ayat2 abg long aku bagi..terharu x..hohoho..Thanks Long !!

Apa yang terbaik skrg adalah kite BerDOA padaNya....untuk yang next paper yang akan datang kite cuba lagi buat yg TERBAIK k Cik Anis !! Chaiyok2 !!

No comments:

Post a Comment