Saturday, December 24, 2011

.......cosmate ! ;)

semester ke 7...

waaa..dh semester ke7 rupenya sekarang ye..masa2..berlalu dgn begitu pantas..sem nie kami 1 kos banyak tension ma..ingatkan kredit ckt leh la goyang2 kaki..ape ! masuk praktikum, masuk final year projek..semuanya hancur...masa nk kuar same2 pon dh x sempat..entah lah..aku rasa sem nie mcm xde je kami kuar same..ada tp aku pon x ingt berapa kali je...2 3 kali cm tu je kot...

praktikum..jam kredit 3 je tp..huh ! kena buat kaunseling individu, kelompok, kerja, perkembangan profesional..semua sekali 96 jam ! haa banyak an..ini x termasuk report sesi segala bagai lagi...time keje dr jam 5 ptg - 11 mlm...byk di habiskan kt tempat praktikum masing2...rindunya time2 lepas..

kini dh minggu 14..report kena hntr selasa 27hb, 28hb penyelia kena hntr markah kt penyelaras..moga di permudahkan urusanku dan sahabat2ku sekalian..Amin ! Kemudian..diteruskan plk dgn final year projek..so aku kena hntr by friday 30hb..sempatkah aku? insyaALLAH..aku akn buat yg terbaik...

habis semester nie..so next semester...ada tinggal 7 minggu kami semua akn ke kelas bersama2..lepas nie kami akn kuar intership dah kt sekolah2..so masing2 dh berpisah..untuk semua sahabat kosmateku sekali..jaga diri semua ya..apa2 rojer2 je ^^'.

pertemuan akan berakhir dgn perpisahan...tp tidak mengharapkan ini akan berlaku terhadap kami....friend forever and ever..love u all !
 
sweet memory....yg nie cetusan idea kretif anem ! ^^'

No comments:

Post a Comment