Friday, December 23, 2011

kekuatan..

kekuatan kekuatan kekuatan...bagilah ia selalu berada di samping ku..

Ini lah lafaz dan kata2 hati yg aku selalu lafazkan untuk ALLAH swt, berikanlah aku kekuatan tersebut dalam kehidupan seharianku. Setiap manusia ada perkara yang mereka harus buat dan lakukan..itu aku tidak nafikan, walau mcm mane aku sibuk sekali pon..ada lagi org yg sibuk selain dr aku. Kenapa mereka boleh lakukan??! walaupun jadual mereka penuh, banyak kerja yang perlu mereka buat ttp mereka tetap dapat melakukannya..kenapa tidak aku??!! Aku harus kuat, aku harus ceria, aku harus gembira, aku harus kuat dan aku harus membahagikan masa yg aku ada sebaik mungkin....aku tidak mahu orang2 disekelilingku melihat aku lemah..aku perlu kuat untuk mereka..kekuatan ku juga terletak kepada mereka..aku x nak mereka lemah..aku xnak mereka putus asa..aku xnak mereka kecewa..aku akn buat yg TERBAIK utk semua...

Lakukanlah yang TERBAIK ! dalam kehidupan ini...dapat atau tidak ALLAH swt yang menentukan..Dia maha mengetahui apa yang terbaik bagi makhluk ciptaanNya..Kita berusaha, berdoa dan bertawakal kpdNya..insyaALLAH, Dia akan membantu..Aminnnnnnnnnnnnnn !

No comments:

Post a Comment