Monday, December 26, 2011

arrrrhhhh....

bila aku tension....
waaaaaaaaaaaa...macam nk nangis je malam nie T_T, susun and kira2 jam tuk praktikum nie pon dh tension...banyak kot..pelik2, aku kena siapkan report sesi, buku log sblm ari rabu nie..utk hntr kt penyelia bg dia semak nak bg markah...ya ALLAH permudahkan lah urusankan..help me ya ALLAH...Kau sajelah yg boleh membantu tenangkan aku skrg...

Thanks Allah bcoz u always be with me !!

aku start buat kira2 nie td jam 9.30 pm cm tu la...kt blok aku xde air plk..adeh ! tension kan..nk uruskan sal air lagi...aduuiii...tpppp sabar !

"Maka sifat sabar itu adalah sikap yang baik, dan hanya Allah sahajalah tempat meminta pertolongan"
(Surah Yusuf:18)

cube ambik kata2 ini dan jadikan motivasi utk aku teruskan kerja2 ku..walau mcm mne sekali pun..aku harus habiskan jgk ! insyaALLAH aku akn buat yg terbaik ! klau org lain boleh..kenapa tidak aku kn..so Cik Anis ! teruskan...habiskan perjuanganmu..jangan berhenti di tengah perjalanan...

If you want something you’ve never had, you must be willing to do something you’ve never done.
~ Thomas Jefferson ~
okey2..rasa bersemangat la plk bila baca kata2 indah nie..so..ape lagi teruskan buat keje tu Cik Anis..buat sampai siap tau..nanti dh siap..aku akn bg hadiah utk diri aku sendiri..tp bukan report je..sekali ng FYP ye..jangan lupe..kih3..waaa semangat2..datang kt aku..nak HADIAH !! yeayyy...

kwn2..nk smbung buat koje nie..nk hadiah k...sukenye..daaa, love u coz bc benda yg i merepek entah ape2 nie..hohoho..muahh ! (^_~)


No comments:

Post a Comment