Saturday, December 10, 2011

sambungan dari coretan "KPR" hari tu..edisi ke2 ! ^^'

Okeh ! lepas daripada kunjungan ke 5 stesen yg ditetapkan kami ada masa utk solat kemudian ada bacaan doa akhir tahun..kan nk masuk tahun baru 1 Muharram 1433 Hijrah an...kemudian kami diberi masa tuk bersiap bg majlis baca Yassin and bacaan doa awal tahun lak malam nya. Tp yg kelakarnye kn...heee ^^' malam sebelum berangkat tu aku x tido an, pastu... (adeh..tergelak sorang2 aku..hahaha) time baca yassin tu..ade ke aku tertido ! aish..mulut baca Yassin..org lain dh habis 1 ayat aku belum, duk memanjangkan org baca (kwn yg kt sebelah la ckp..aku x sedar dh time tu..entah hanyut ke mne x tahu lah..) kwn kt sebelah x kejut..huhuuu, aduiii malunye...fesi2 lain tgk je..waaa ! malu2..lepas baca Yassin fesi tnya aku.."ngantok kew" aiyoyooo..maluuuuuuuuuuuuuuuu !

Selesai sudah isyak..kami kumpul tuk makan, kemudian ada perjumpaan..sesi berkenalan antara peserta + fesi sekali...tp sebelum tu ada berbalas pantun kejap antara lelaki ng perempuan..sape menang? ce teka? kih3..mesti la pompuan an..(koya jap). Lepas tu kami ada main pola ber ! sangat best...aku yg x bersalah nie pon kena tuduh jd pola ber..adoi..tp last2 nk habis game aku jd pola ber betol..hahaha kelakar sunggoh..!

ha a..nie part yg best tau...lau x salah aku, rasanya time nie dh kol1 pagi rasanya..kami semua diminta bersiap ! 5 minit masa diberi..okey laju gerakkkkkkkkkkk ! heee...^__^. Kami kena jalan masuk hutan sorang2..aigo0o, jujurnya, bila tahu password nk masuk hutan tu an..dh seram..aish fesi guna "kaki.....hitam" grrr..takot !..seram je bunyi die an.. Pastu untuk masuk dalam hutan tu, kami kena tunggu giliran..huh lamenya nk smpai aku punye turn..sampai tertido kt atas pasir tu..ngantok punye pasal..hentam sajalah ! sampai giliran aku rasanya time tu dh 4pg..jauh jgk perjalanan die..tp 1 je yg aku tahu..nak sampai cepat tempat api tu (chek point tuk berenti jalan)..so jln jelah..x hirau dh menda2 yg ada sepanjang perjalanan td..redah je..hahaha (sebenarnya ada fesi tau bersembunyi kt belakang pokok and duduk kt tepi2 jln tu..tp buat x nmpk je..takot punye pasal..hahaha)

huh..panjang dah...erm sonok bercerita.. Okey2..aku habiskan citer tuk first night kt sane jelah eh.. Kami selesai task tu dh kol5 lebih dah rasanya..tido jap.. pastu bangun subuh...x cukup ag tido...sambung balik lepas tu..kah3...sempat lagi an...adeh ! magrib sudah ! jommmm..!! 
ada sambungan lagi....tp dalam edisi yg akan datang ye..nantikan ! ;))

(alaaaaa...yg aktiviti malam punye xde pic dlm simpanan la.. :( okey xpe2..nt lau ade kite upload kt cini eh... Ada lagi sambungannya selepas nie...tunggu tau ^___^'....bye2
(sweet memory final year student at KTDI)

No comments:

Post a Comment