Friday, December 23, 2011

cosmateku...

sayang semua....
haa meh cini..nk citer ckt...ini citer sal kosmate aku lah..dah 4 tahun an kt KTDI and UPM tercinta nie...itu bukan satu jangka masa yg singkat...
Masa berlalu kejap sangat..sape sangka dh dekat 4 tahun kami semua 1 kelas kenal...sem depan masing2 akn kuar praktikal kt sekolah2 yg dipilih..erm x jumpe dh an lepas nie..sayu rasa hati..

adeh..aku nk citer pon rasa sebak je..aish sayang korang semua...kite semua mcm dh 1 keluarga an, kt sini kite ada kita2 je..family jauh2..masa berlalu begitu pantas...x sangka aku dgn kosmate2 ku dh nk sampai ke pada PERPISAHAN....myb ada yg ckp..alaa xpe..lepas nie leh jumpe lg..tp percayalah..ianya xkan same...serius aku ckp..kesedihan, kegembiraan yg kite lalui kt sini akan menjadi ingatan sampai aku meghembuskan nafasku yg terakhir...sebak la plk :'(

 inilah sahabat2ku...semoga hubungan kite berkekalan hingga akhir hayat..jumpe di syurga nt ^^'

Kosmate aku asalnya 27 tp kak Ja tinggalkan kami coz dia dapat pekerjaan yg baik..tinggallah kami 26 org..namun x sapa duga..myb kami x boleh grad dgn jumlah itu..faiz, ALLAH memberikan sedikit ujian utuknya dan untuk kami sebagai 1 keluarga..hanya Doa aku dan kawan2 boleh iringkan utk faiz..faiz ! semoga cepat sembuh..kami rindukan saat bersama faiz T_T subahanallah...itulah ujian yg kami semua tempuhi..alhamdulillah faiz semakin sembuh..Thanks ya ALLAH ! we all love u so much ! kerana bg kami peluang...faiz makan ubat jgn tinggal tau..

Sem ke7 dh smpai ke penghujungnya..kami ada lg 1 sem bersama..namun hanya 7 minggu shj..masa itu aku tidak merasa ia satu masa yg lama..7 minggu pejam celik pejam celik dh habis...see skrg lah..dh habis 1 sem..rasa bru je masuk dftr...erm...i will continue my story next time eh..xleh nk sambung T_T..

No comments:

Post a Comment